loading...

automationindustry

بازدید : 332
جمعه 15 بهمن 1400 زمان : 23:06

استفاده تدریجی از فناوری سنسور ، فرصتی را برای صنایع هوشمند باز کرده است.


قطعات الکترونیکی جمع و جور که دنیای جاسازی شده را دوباره شکل می دهند
به طور متداول ، سنسورها برای جمع آوری داده های میدانی استفاده می شدند ، که سپس به ماژول های ورودی و خروجی و کنترل کننده ها برای پردازش و ارائه خروجی های معنی دار ارسال می شد. با کاهش سطح هوش ، سنسورهای هوشمند نه تنها قادر به کسب اطلاعات میدانی برای طیف وسیعی از فرایندهای مهم هستند ، بلکه قادر به پردازش داده ها و تصمیم گیری با استفاده از الگوریتم های منطق و یادگیری ماشین نیز هستند.

قطعات الکترونیکی با سرعت بالا و جمع و جور در حال شکل گیری مجدد دنیای جاسازی شده 1 برای ارائه فناوری های پیشرفته هستند. صنعت 4.0 چشم اندازی است که هر شرکت صنعتی به دنبال تحقق آن است و طراحی فناوری های نوآورانه راه رسیدن به آن است. افزایش قابل توجهی در استفاده از حسگرهای هوشمند قيمت ريموت کنترل جرثقيل سقفي در صنایع برای پردازش و جمع آوری اطلاعات دستگاه های میدانی به شیوه هایی که قبلاً شنیده نشده بود ، ایجاد شده است.

در حال حاضر ، قطعات الکترونیکی کم ردپا در حال تبدیل شدن به یک روند است. حسگرهایی با هوش نهفته ، نیاز به قدرت کم و رد پای کم حافظه ، راه هایی را برای نوآوری های فناوری جدید باز می کنند. راه حل های متعدد مبتنی بر حسگر مبتنی بر برنامه در حال ظهور هستند و جمع آوری داده ها را بهبود می بخشد ، بنابراین انقلابی در دنیای تعبیه شده ایجاد می کند.

نیاز به سنسورها در صنعت 4.0
سنسورهای 2 عمدتا در دستگاه ها و تجهیزات مختلف تعبیه شده برای طیف وسیعی از فرایندهای برآورد و سنجش استفاده می شوند. هجوم اخیر سیستم های حسگر ، قابلیت های مهندسی صنایع را به ارتفاع جدیدی رسانده است. بیایید راههای کمک سنسورها به صنایع را ببینیم:

ساخت سیستم های خودکار


تشکیل شبکه بی سیم در مناطق جغرافیایی
فناوری در مورد سیستم های تولید معجزه می کند. با این حال ، هنوز شکافی وجود دارد که مانع از دسترسی داده های فروشگاه به ابر در زمان واقعی می شود. با استفاده از حسگرهای قادر به جمع آوری داده های حیاتی میدانی ، چندین سیستم خودکار برای نظارت ، مدیریت کیفیت و غیره ساخته می شود. این امر به کوچکترین دستگاه های تعبیه شده نیز اجازه می دهد تا کارآمدتر شده و کمتر به مداخلات دستی وابسته باشد. نظارت بر محیط زیست ، مدیریت انرژی هوشمند ، شبکه های هوشمند ، تشخیص احساسات و غیره ، برخی از راه حل های گسترده ای هستند که با استفاده از سیستم های خودکار توسعه یافته اند.

بهبود تولید و مدیریت کیفیت
حسگرها به داده های گیاه اجازه می دهند شفاف تر شوند و جزئیات مهم را در انتهای IIoT قابل مشاهده می کنند. قيمت ريموت کنترل صنعتي این امر تجزیه و تحلیل بهتر را تسهیل می کند و باعث افزایش دقت تولید می شود. در نتیجه ، عملکرد تولید بهبود می یابد. در سال های آینده ، سنسورها قادر خواهند بود با ادغام فن آوری های فیزیکی و سایبری ، کارخانه تولیدی را به صورت دیجیتالی با بهره وریهای جدید همراه کنند.

تشخیص خطاهای تولید
سنسورهای صنعتی روی تجهیزات قادر به جمع آوری داده های زیادی در مورد عملکرد نمايندگي ريموت کنترل ساگا اصفهان در حداکثر کارایی هستند. داشتن گزارش داده ها امکان نظارت بر سلامت دستگاه و جلوگیری از هزینه صرف شده در تعمیر آسیب ها را فراهم می کند. این اطلاعات که به مدیران کارخانه منتقل می شود به آنها کمک می کند تا دارایی های جدید را برای تأمین یا رفع خرابی ها و خسارت ها برای کاهش تاخیرها پیگیری کنند.

مدیریت دارایی


هوش موجود در سنسورها انتخاب سیگنال را بهبود می بخشد
دارایی ها و تجهیزات مورد استفاده در کارخانه ها/کارخانه ها در طول چرخه عمر خود نیاز به نگهداری دوره ای دارند. عدم انجام تعمیر و نگهداری به موقع ممکن است هزینه زیادی داشته باشد. با این حال ، تعمیر و نگهداری یک فعالیت فشرده است که نیاز به بازرسی دوره ای از محل توسط متخصصان ابزار دقیق دارد. جاسازی حسگرها در دارایی ها به جمع آوری پارامترهای مهم دستگاه کمک می کند که اجازه نظارت ، کالیبراسیون و کنترل عملکردها/موتورهای اتوماتیک را می دهد ، بنابراین به برنامه ریزی آینده نگر و تعمیر و نگهداری موثر کمک می کند.

همانطور که دیدیم ، سنسورها قادر به انجام طیف وسیعی از فعالیت های صنعتی هستند. با این حال ، ارتباطات در سطح زمینه عمدتا در شبکه های سیمی اتفاق می افتد. این امر اجزای شبکه را در محدوده ساختاری (سیم کشی ، قطعات اتصال و غیره) محدود می کند و ريموت کنترل برق صنعتي مقیاس پذیری را محدود می کند. با وجود شبکه های بی سیم ، اجزای شبکه را می توان بدون توجه به وابستگی ساختاری به راحتی مقیاس بندی کرد. نگهداری این آسان است و یک راه حل مقرون به صرفه است.

توانایی انتقال داده ها از طریق شبکه بی سیم نه تنها به دستگاه ها اجازه می دهد تا کمتر به گره های اضافی قيمت ريموت کنترل صنعتي برای پردازش داده ها متکی باشند ، بلکه انعطاف پذیری بیشتری برای عملیات تشخیص/برآورد ارائه می دهد.

شبکه های حسگر بی سیم
پیشرفت های اخیر در سیستم های میکروالکترومکانیکی (MEMS) به شرکت های تعبیه شده اجازه می دهد تا گره های حسگر کم هزینه ، کم مصرف و کم ردپایی را طراحی کنند که قادر به حس ، پردازش ، ذخیره داده ها و انتقال اطلاعات به دیگر گره های حسگر هستند. این گره های حسگر در مقیاس کوچک همچنین می توانند یک شبکه بی سیم در مناطق جغرافیایی تشکیل دهند که شبکه حسگر بی سیم (WSN) نامیده می شود.

WSN که بین سنسورهای توزیع شده فضایی شکل گرفته است از یک یا چند گره سینک تشکیل شده است که در غیر این صورت ایستگاه های پایه نامیده می شوند. گره های سینک جمع می شوند

دستگاه های قابل جابجایی مدت هاست که تهدیدی برای امنیت داده ها بوده است. از کارمندانی که داده‌های حساس را روی دستگاه‌های ناامن کپی می‌کنند تا افراد مخرب خارجی که از طریق USBهای آلوده به یک شبکه شرکتی حمله می‌کنند، خطرات آنها واضح است و بسیاری از شرکت‌ها اقداماتی را برای رفع آنها انجام داده‌اند. یکی از راه های اصلی که آنها این کار را انجام داده اند از طریق ابزارهای Device Control بوده است که به شرکت ها اجازه می دهد استفاده از پورت های جانبی و USB را کنترل کنند. اما از آنجایی که سازمان‌های بیشتری برای انتقال و اشتراک‌گذاری اطلاعات به اشتراک‌گذاری فایل و سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری متکی هستند، آیا کنترل دستگاه USB به تنهایی در سال 2021 برای محافظت از داده‌های حساس کافی است؟

امروزه نقض داده ها یکی از نگرانی های اصلی است. شرکت‌ها ممکن است مشتریان فعلی و جدید را با نقض داده‌ها از دست بدهند، زیرا تصویر آنها به شهرت آسیب می‌زند. تحقیقات نقض داده ها همچنین می تواند عملیات تجاری و سیستم های شرکت را مختل کند و منجر به زیان های مالی شود. به همه این دلایل، شرکت ها باید اطمینان حاصل کنند که از نقض داده ها جلوگیری می کنند. نرم افزارهای آنتی ویروس و فایروال ها برای مقابله با تهدیدات خارجی ضروری هستند و برای بسیاری از سازمان ها، ابزارهای Device Control برای رسیدگی به نشت داده های داخلی و حملات احتمالی از طریق دستگاه های قابل جابجایی استفاده می شوند.

چگونه Device Control از داده‌های حساس محافظت می‌کند: ابزارهای Device Control، که معمولاً بخشی از راه‌حل‌های پیشگیری از از دست دادن داده (DLP) هستند، به شرکت‌ها این امکان را می‌دهند که استفاده از USB و پورت‌های جانبی، و همچنین دستگاه‌های متصل از طریق بلوتوث را مسدود یا محدود کنند. این کار از کپی کردن اطلاعات حساس بالقوه بر روی دستگاه های ناامن توسط کارمندان جلوگیری می کند. درایوهای فلش، به ویژه، از دیرباز یک مشکل امنیتی داده‌ها بوده‌اند، زیرا به راحتی می‌توان آن‌ها را به سرقت برد یا به اشتباه درآورد. در حالی که برخی از شرکت‌ها انتخاب کرده‌اند که رمزگذاری را بر روی USB اعمال کنند تا اطمینان حاصل کنند که USB‌های شرکتی که به سرقت رفته یا گم شده‌اند توسط اشخاص ثالث غیرمجاز قابل دسترسی نیستند، برخی دیگر تصمیم گرفته‌اند به طور کلی استفاده از آنها را حذف کنند. Device Control به ویژه در برابر خطرات نفوذ داده ها توسط خودی های مخرب مؤثر است. این مانع از تلاش افراد خارجی برای حمله به شبکه از طریق یک دستگاه قابل جابجایی آلوده یا بوت کردن رایانه شرکت با استفاده از USB برای دور زدن اعتبار ورود به سیستم می شود. سازمان‌هایی که مایل به ادامه استفاده از دستگاه‌های متحرک هستند، همچنین می‌توانند سیستمی از دستگاه‌های قابل اعتماد صادر شده توسط شرکت را فعال کنند.

چرا Device Control کافی نیست؟


ابزارهای حفاظت از محتوا
با این حال، در حالی که Device Control یک روش مؤثر برای کنترل دستگاه‌های متصل به رایانه‌های شرکت است، چه اتفاقی می‌افتد زمانی که یک کارمند باید فایل‌هایی را با خود همراه کند که برای ارسال از طریق ایمیل خیلی بزرگ هستند؟ با غیرفعال شدن درایوهای فلش USB، آنها برای یک راه حل به اینترنت مراجعه می کنند: خدمات اشتراک فایل و ذخیره سازی ابری. امروزه، با سرویس‌های محبوبی مانند Dropbox، Evernote و Google Drive که بدون هیچ هزینه‌ای در دسترس همگان است، تعداد کمی از کارمندان حتی یک دستگاه قابل جابجایی را در نظر می‌گیرند، اما بلافاصله راه‌حل مناسب سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری را انتخاب می‌کنند که فایل‌ها را همیشه در دسترس آنها قرار می‌دهد. هر جا. و در حالی که این برای کارمندان بسیار مفید است، چگونه شرکت ها می توانند مطمئن شوند که فایل هایی که در این سرویس ها آپلود می کنند حاوی داده های حساس نیستند؟ بدتر از همه، اگر حتی از خدماتی که کارمندانشان برای انتقال فایل ها استفاده می کنند آگاه نباشند، چه؟ برخی از شرکت‌ها با مسدود کردن استفاده از برخی برنامه‌های معروف، این خطر را برطرف می‌کنند، اما این ممکن است کارکنان را تشویق کند تا به دنبال جایگزین‌های کمتر شناخته‌شده‌ای باشند که ممکن است تهدیدی حتی بزرگ‌تر برای امنیت داده‌ها باشد.

حفاظت از داده های حساس فراتر از کنترل دستگاه: برای جلوگیری از نشت داده ها و نقض، شرکت ها باید فراتر از کنترل دستگاه نگاه کنند و خطرات ناشی از انتقال داده های حساس از طریق اینترنت را برطرف کنند. یکی از راه‌های انجام این کار، انتخاب راه‌حل DLP است که شامل ویژگی‌های Content Aware Protection است که به نظارت و کنترل حرکات داده‌های حساس در داخل و خارج از شبکه شرکت کمک می‌کند. از طریق ابزارهای Content Aware Protection، شرکت ها می توانند معنای داده های حساس را برای آنها تعریف کنند. hmi با استفاده از اسکن متنی و بازرسی محتوا، ابزارهای Content Aware Protection می‌توانند داده‌های حساس را در بیش از صد نوع فایل شناسایی کرده و نحوه انتقال و استفاده از آنها را در شبکه شرکت نظارت کنند. آنها می‌توانند انتقال داده‌های حساس را از طریق کانال‌های غیرمجاز مسدود کنند، حتی زمانی که کارمندان تلاش می‌کنند تا کپی پیست کنند یا از صفحه چاپ برای ذخیره یا ارسال داده‌های حساس در متن ایمیل استفاده کنند.

به سوی یک رویکرد متعادل برای حفاظت از داده ها: شرکت ها دیگر نمی توانند محبوبیت سرویس های ذخیره سازی ابری اینترنتی در محل کار را نادیده بگیرند و باید اقدامات امنیتی را در برابر هرگونه نشت داده های احتمالی یا نقض داده های ناشی از استفاده از آنها اعمال کنند. در حالی که ویژگی‌های Device Control اتصال رایانه‌های کاری به دستگاه‌های دیگر را تنظیم می‌کنند، ابزارهای Content Aware Protection مستقیماً از داده‌های حساس محافظت می‌کنند، صرف نظر از اینکه در چه نوع فایل‌هایی یافت می‌شوند.

استفاده تدریجی از فناوری سنسور ، فرصتی را برای صنایع هوشمند باز کرده است.


قطعات الکترونیکی جمع و جور که دنیای جاسازی شده را دوباره شکل می دهند
به طور متداول ، سنسورها برای جمع آوری داده های میدانی استفاده می شدند ، که سپس به ماژول های ورودی و خروجی و کنترل کننده ها برای پردازش و ارائه خروجی های معنی دار ارسال می شد. با کاهش سطح هوش ، سنسورهای هوشمند نه تنها قادر به کسب اطلاعات میدانی برای طیف وسیعی از فرایندهای مهم هستند ، بلکه قادر به پردازش داده ها و تصمیم گیری با استفاده از الگوریتم های منطق و یادگیری ماشین نیز هستند.

قطعات الکترونیکی با سرعت بالا و جمع و جور در حال شکل گیری مجدد دنیای جاسازی شده 1 برای ارائه فناوری های پیشرفته هستند. صنعت 4.0 چشم اندازی است که هر شرکت صنعتی به دنبال تحقق آن است و طراحی فناوری های نوآورانه راه رسیدن به آن است. افزایش قابل توجهی در استفاده از حسگرهای هوشمند قيمت ريموت کنترل جرثقيل سقفي در صنایع برای پردازش و جمع آوری اطلاعات دستگاه های میدانی به شیوه هایی که قبلاً شنیده نشده بود ، ایجاد شده است.

در حال حاضر ، قطعات الکترونیکی کم ردپا در حال تبدیل شدن به یک روند است. حسگرهایی با هوش نهفته ، نیاز به قدرت کم و رد پای کم حافظه ، راه هایی را برای نوآوری های فناوری جدید باز می کنند. راه حل های متعدد مبتنی بر حسگر مبتنی بر برنامه در حال ظهور هستند و جمع آوری داده ها را بهبود می بخشد ، بنابراین انقلابی در دنیای تعبیه شده ایجاد می کند.

نیاز به سنسورها در صنعت 4.0
سنسورهای 2 عمدتا در دستگاه ها و تجهیزات مختلف تعبیه شده برای طیف وسیعی از فرایندهای برآورد و سنجش استفاده می شوند. هجوم اخیر سیستم های حسگر ، قابلیت های مهندسی صنایع را به ارتفاع جدیدی رسانده است. بیایید راههای کمک سنسورها به صنایع را ببینیم:

ساخت سیستم های خودکار


تشکیل شبکه بی سیم در مناطق جغرافیایی
فناوری در مورد سیستم های تولید معجزه می کند. با این حال ، هنوز شکافی وجود دارد که مانع از دسترسی داده های فروشگاه به ابر در زمان واقعی می شود. با استفاده از حسگرهای قادر به جمع آوری داده های حیاتی میدانی ، چندین سیستم خودکار برای نظارت ، مدیریت کیفیت و غیره ساخته می شود. این امر به کوچکترین دستگاه های تعبیه شده نیز اجازه می دهد تا کارآمدتر شده و کمتر به مداخلات دستی وابسته باشد. نظارت بر محیط زیست ، مدیریت انرژی هوشمند ، شبکه های هوشمند ، تشخیص احساسات و غیره ، برخی از راه حل های گسترده ای هستند که با استفاده از سیستم های خودکار توسعه یافته اند.

بهبود تولید و مدیریت کیفیت
حسگرها به داده های گیاه اجازه می دهند شفاف تر شوند و جزئیات مهم را در انتهای IIoT قابل مشاهده می کنند. قيمت ريموت کنترل صنعتي این امر تجزیه و تحلیل بهتر را تسهیل می کند و باعث افزایش دقت تولید می شود. در نتیجه ، عملکرد تولید بهبود می یابد. در سال های آینده ، سنسورها قادر خواهند بود با ادغام فن آوری های فیزیکی و سایبری ، کارخانه تولیدی را به صورت دیجیتالی با بهره وریهای جدید همراه کنند.

تشخیص خطاهای تولید
سنسورهای صنعتی روی تجهیزات قادر به جمع آوری داده های زیادی در مورد عملکرد نمايندگي ريموت کنترل ساگا اصفهان در حداکثر کارایی هستند. داشتن گزارش داده ها امکان نظارت بر سلامت دستگاه و جلوگیری از هزینه صرف شده در تعمیر آسیب ها را فراهم می کند. این اطلاعات که به مدیران کارخانه منتقل می شود به آنها کمک می کند تا دارایی های جدید را برای تأمین یا رفع خرابی ها و خسارت ها برای کاهش تاخیرها پیگیری کنند.

مدیریت دارایی


هوش موجود در سنسورها انتخاب سیگنال را بهبود می بخشد
دارایی ها و تجهیزات مورد استفاده در کارخانه ها/کارخانه ها در طول چرخه عمر خود نیاز به نگهداری دوره ای دارند. عدم انجام تعمیر و نگهداری به موقع ممکن است هزینه زیادی داشته باشد. با این حال ، تعمیر و نگهداری یک فعالیت فشرده است که نیاز به بازرسی دوره ای از محل توسط متخصصان ابزار دقیق دارد. جاسازی حسگرها در دارایی ها به جمع آوری پارامترهای مهم دستگاه کمک می کند که اجازه نظارت ، کالیبراسیون و کنترل عملکردها/موتورهای اتوماتیک را می دهد ، بنابراین به برنامه ریزی آینده نگر و تعمیر و نگهداری موثر کمک می کند.

همانطور که دیدیم ، سنسورها قادر به انجام طیف وسیعی از فعالیت های صنعتی هستند. با این حال ، ارتباطات در سطح زمینه عمدتا در شبکه های سیمی اتفاق می افتد. این امر اجزای شبکه را در محدوده ساختاری (سیم کشی ، قطعات اتصال و غیره) محدود می کند و ريموت کنترل برق صنعتي مقیاس پذیری را محدود می کند. با وجود شبکه های بی سیم ، اجزای شبکه را می توان بدون توجه به وابستگی ساختاری به راحتی مقیاس بندی کرد. نگهداری این آسان است و یک راه حل مقرون به صرفه است.

توانایی انتقال داده ها از طریق شبکه بی سیم نه تنها به دستگاه ها اجازه می دهد تا کمتر به گره های اضافی قيمت ريموت کنترل صنعتي برای پردازش داده ها متکی باشند ، بلکه انعطاف پذیری بیشتری برای عملیات تشخیص/برآورد ارائه می دهد.

شبکه های حسگر بی سیم
پیشرفت های اخیر در سیستم های میکروالکترومکانیکی (MEMS) به شرکت های تعبیه شده اجازه می دهد تا گره های حسگر کم هزینه ، کم مصرف و کم ردپایی را طراحی کنند که قادر به حس ، پردازش ، ذخیره داده ها و انتقال اطلاعات به دیگر گره های حسگر هستند. این گره های حسگر در مقیاس کوچک همچنین می توانند یک شبکه بی سیم در مناطق جغرافیایی تشکیل دهند که شبکه حسگر بی سیم (WSN) نامیده می شود.

WSN که بین سنسورهای توزیع شده فضایی شکل گرفته است از یک یا چند گره سینک تشکیل شده است که در غیر این صورت ایستگاه های پایه نامیده می شوند. گره های سینک جمع می شوند

دستگاه های قابل جابجایی مدت هاست که تهدیدی برای امنیت داده ها بوده است. از کارمندانی که داده‌های حساس را روی دستگاه‌های ناامن کپی می‌کنند تا افراد مخرب خارجی که از طریق USBهای آلوده به یک شبکه شرکتی حمله می‌کنند، خطرات آنها واضح است و بسیاری از شرکت‌ها اقداماتی را برای رفع آنها انجام داده‌اند. یکی از راه های اصلی که آنها این کار را انجام داده اند از طریق ابزارهای Device Control بوده است که به شرکت ها اجازه می دهد استفاده از پورت های جانبی و USB را کنترل کنند. اما از آنجایی که سازمان‌های بیشتری برای انتقال و اشتراک‌گذاری اطلاعات به اشتراک‌گذاری فایل و سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری متکی هستند، آیا کنترل دستگاه USB به تنهایی در سال 2021 برای محافظت از داده‌های حساس کافی است؟

امروزه نقض داده ها یکی از نگرانی های اصلی است. شرکت‌ها ممکن است مشتریان فعلی و جدید را با نقض داده‌ها از دست بدهند، زیرا تصویر آنها به شهرت آسیب می‌زند. تحقیقات نقض داده ها همچنین می تواند عملیات تجاری و سیستم های شرکت را مختل کند و منجر به زیان های مالی شود. به همه این دلایل، شرکت ها باید اطمینان حاصل کنند که از نقض داده ها جلوگیری می کنند. نرم افزارهای آنتی ویروس و فایروال ها برای مقابله با تهدیدات خارجی ضروری هستند و برای بسیاری از سازمان ها، ابزارهای Device Control برای رسیدگی به نشت داده های داخلی و حملات احتمالی از طریق دستگاه های قابل جابجایی استفاده می شوند.

چگونه Device Control از داده‌های حساس محافظت می‌کند: ابزارهای Device Control، که معمولاً بخشی از راه‌حل‌های پیشگیری از از دست دادن داده (DLP) هستند، به شرکت‌ها این امکان را می‌دهند که استفاده از USB و پورت‌های جانبی، و همچنین دستگاه‌های متصل از طریق بلوتوث را مسدود یا محدود کنند. این کار از کپی کردن اطلاعات حساس بالقوه بر روی دستگاه های ناامن توسط کارمندان جلوگیری می کند. درایوهای فلش، به ویژه، از دیرباز یک مشکل امنیتی داده‌ها بوده‌اند، زیرا به راحتی می‌توان آن‌ها را به سرقت برد یا به اشتباه درآورد. در حالی که برخی از شرکت‌ها انتخاب کرده‌اند که رمزگذاری را بر روی USB اعمال کنند تا اطمینان حاصل کنند که USB‌های شرکتی که به سرقت رفته یا گم شده‌اند توسط اشخاص ثالث غیرمجاز قابل دسترسی نیستند، برخی دیگر تصمیم گرفته‌اند به طور کلی استفاده از آنها را حذف کنند. Device Control به ویژه در برابر خطرات نفوذ داده ها توسط خودی های مخرب مؤثر است. این مانع از تلاش افراد خارجی برای حمله به شبکه از طریق یک دستگاه قابل جابجایی آلوده یا بوت کردن رایانه شرکت با استفاده از USB برای دور زدن اعتبار ورود به سیستم می شود. سازمان‌هایی که مایل به ادامه استفاده از دستگاه‌های متحرک هستند، همچنین می‌توانند سیستمی از دستگاه‌های قابل اعتماد صادر شده توسط شرکت را فعال کنند.

چرا Device Control کافی نیست؟


ابزارهای حفاظت از محتوا
با این حال، در حالی که Device Control یک روش مؤثر برای کنترل دستگاه‌های متصل به رایانه‌های شرکت است، چه اتفاقی می‌افتد زمانی که یک کارمند باید فایل‌هایی را با خود همراه کند که برای ارسال از طریق ایمیل خیلی بزرگ هستند؟ با غیرفعال شدن درایوهای فلش USB، آنها برای یک راه حل به اینترنت مراجعه می کنند: خدمات اشتراک فایل و ذخیره سازی ابری. امروزه، با سرویس‌های محبوبی مانند Dropbox، Evernote و Google Drive که بدون هیچ هزینه‌ای در دسترس همگان است، تعداد کمی از کارمندان حتی یک دستگاه قابل جابجایی را در نظر می‌گیرند، اما بلافاصله راه‌حل مناسب سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری را انتخاب می‌کنند که فایل‌ها را همیشه در دسترس آنها قرار می‌دهد. هر جا. و در حالی که این برای کارمندان بسیار مفید است، چگونه شرکت ها می توانند مطمئن شوند که فایل هایی که در این سرویس ها آپلود می کنند حاوی داده های حساس نیستند؟ بدتر از همه، اگر حتی از خدماتی که کارمندانشان برای انتقال فایل ها استفاده می کنند آگاه نباشند، چه؟ برخی از شرکت‌ها با مسدود کردن استفاده از برخی برنامه‌های معروف، این خطر را برطرف می‌کنند، اما این ممکن است کارکنان را تشویق کند تا به دنبال جایگزین‌های کمتر شناخته‌شده‌ای باشند که ممکن است تهدیدی حتی بزرگ‌تر برای امنیت داده‌ها باشد.

حفاظت از داده های حساس فراتر از کنترل دستگاه: برای جلوگیری از نشت داده ها و نقض، شرکت ها باید فراتر از کنترل دستگاه نگاه کنند و خطرات ناشی از انتقال داده های حساس از طریق اینترنت را برطرف کنند. یکی از راه‌های انجام این کار، انتخاب راه‌حل DLP است که شامل ویژگی‌های Content Aware Protection است که به نظارت و کنترل حرکات داده‌های حساس در داخل و خارج از شبکه شرکت کمک می‌کند. از طریق ابزارهای Content Aware Protection، شرکت ها می توانند معنای داده های حساس را برای آنها تعریف کنند. hmi با استفاده از اسکن متنی و بازرسی محتوا، ابزارهای Content Aware Protection می‌توانند داده‌های حساس را در بیش از صد نوع فایل شناسایی کرده و نحوه انتقال و استفاده از آنها را در شبکه شرکت نظارت کنند. آنها می‌توانند انتقال داده‌های حساس را از طریق کانال‌های غیرمجاز مسدود کنند، حتی زمانی که کارمندان تلاش می‌کنند تا کپی پیست کنند یا از صفحه چاپ برای ذخیره یا ارسال داده‌های حساس در متن ایمیل استفاده کنند.

به سوی یک رویکرد متعادل برای حفاظت از داده ها: شرکت ها دیگر نمی توانند محبوبیت سرویس های ذخیره سازی ابری اینترنتی در محل کار را نادیده بگیرند و باید اقدامات امنیتی را در برابر هرگونه نشت داده های احتمالی یا نقض داده های ناشی از استفاده از آنها اعمال کنند. در حالی که ویژگی‌های Device Control اتصال رایانه‌های کاری به دستگاه‌های دیگر را تنظیم می‌کنند، ابزارهای Content Aware Protection مستقیماً از داده‌های حساس محافظت می‌کنند، صرف نظر از اینکه در چه نوع فایل‌هایی یافت می‌شوند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 149
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 201
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 728
  • بازدید ماه : 358
  • بازدید سال : 1984
  • بازدید کلی : 5590
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی