loading...

automationindustry

بازدید : 128
شنبه 30 بهمن 1400 زمان : 13:20

کریگ رسنیک مروری کوتاه بر پتانسیل تحول آفرین روندهای کلیدی فناوری برای سال 2022 ارائه می دهد.


سرعت بخشیدن به تحول دیجیتال آنها
گزارش «روندهای کلیدی فناوری» امسال دوباره به شدت تحت تأثیر همه‌گیری کووید-19 قرار گرفت. سالی بود که بازارها معمولاً از مشکلات تقاضا رنج نمی بردند، اما اغلب تحت تأثیر مشکلات عرضه بودند. این امر به شدت نیاز شرکت‌های صنعتی را تغییر داد تا فوراً به هر گونه مسائل زنجیره تامین پاسخ دهند و چابک‌تر و انعطاف‌پذیرتر شوند و گاهی اوقات نیاز به طراحی مجدد محصولات و فرآیندهای کاری در زمان واقعی دارند. نتیجه این امر باعث ایجاد تقاضا برای فناوری‌هایی می‌شود که ARC احساس می‌کند در سال 2022 و پس از آن، جریان اصلی‌تر رشد خواهد کرد و به شرکت‌های صنعتی کمک می‌کند تا انعطاف‌پذیری تجاری و عملیاتی و همچنین پایداری خود را افزایش دهند.

تحول دیجیتال توانایی شکستن مرزهای فیزیکی و سازمانی را برای درگیر کردن نیروی کار در زمان واقعی، اتصال تیم‌ها و ایجاد همکاری را تسریع می‌کند. این امر باعث افزایش تقاضا برای فناوری‌های کلیدی برای نظارت بهتر، کنترل و محافظت در برابر خرابی‌ها، اطمینان از اجرای محصول و بهره‌وری بالا، محافظت و ارتقاء پرسنل، و انجام همه اینها در حالی که از معماری‌های امنیت سایبری پیشرفته استفاده می‌کند، می‌شود. برای برآورده کردن این الزامات، شرکت‌های صنعتی باید به سرعت بخشیدن به تحول دیجیتال خود ادامه دهند و این فناوری‌های کلیدی را به کار گیرند و از یک رشته دیجیتال مشترک از مهندسی تا عملیات استفاده کنند که این فناوری‌های کلیدی را قادر می‌سازد تا چابکی، قابلیت اطمینان و کارایی را بهبود بخشند.

روندهای فناوری
در گزارش سال گذشته روندهای کلیدی فناوری، ما بر روندهایی تمرکز کردیم که شامل همگرایی فناوری تبدیل به ترکیب فناوری می شود. تبدیل شدن تاب آوری عملیاتی به یک هدف کلیدی؛ عملیات از راه دور تبدیل شدن به عادی جدید. عملیات خودکار تبدیل به عملیات مستقل، و پلت فرم های محاسبات لبه تبدیل به پلت فرم های اتوماسیون لبه. همه آنها آماده هستند که یا وارد جریان اصلی شوند یا - اگر در حال حاضر وجود دارند - همچنان به پذیرش خود ادامه دهند. همه به تحول دیجیتال کلی صنعت، زیرساخت‌ها و شهرها و شهرداری‌های هوشمند امروزی مربوط می‌شوند. برای امسال، بدون ترتیب، در اینجا برخی از فناوری‌های کلیدی وجود دارد که گروه مشاوره ARC معتقد است در دوازده ماه آینده اهمیت بیشتری خواهند داشت. فناوری‌های مورد بحث در این گزارش در حالی که دور از فهرست کامل هستند، تقریباً به طور قطع بر صنعت، زیرساخت‌ها و شهرداری‌ها در سال 2022 تأثیر خواهند گذاشت و بر اساس تقاضاهای ایجاد شده برای شرکت‌ها برای رشد در دنیایی که تنها قطعیت آن عدم اطمینان است، ایجاد می‌شود.

رابط متا ماشین، همگرایی HMI با AR/VR
برای استفاده از داده‌های به‌دست‌آمده از طریق تحول دیجیتال، شرکت‌های صنعتی باید روش‌هایی را که برای ارائه و مصرف اطلاعات استفاده می‌کنند، بررسی کنند. سخت افزار و نرم افزار تجسم HMI که در بسیاری از برنامه های صنعتی استفاده می شود برای بسیاری از وظایف مناسب است. با این حال، در یک شرکت دیجیتال متصل، ابزارهای تجسم اضافی برای تطبیق با الزامات ویژه همه نقش‌ها، به ویژه کارگر از راه دور، مورد نیاز است. واقعیت افزوده (AR)، که امروزه اغلب برای برنامه های تعمیر و نگهداری استفاده می شود. و واقعیت مجازی (VR) که امروزه اغلب برای برنامه‌های آموزشی و شبیه‌سازی استفاده می‌شود، قابلیت‌های منحصر به فردی را ارائه می‌دهد که می‌تواند بسیاری از این الزامات را برای مهندسان، اپراتورها و تکنسین‌ها برطرف کند.

برای تحقق پتانسیل کامل تجسم برای حمایت از تحول دیجیتال در صنعت در آینده، AR و VR باید شروع به ادغام با نرم افزار HMI کنند و بخشی از تجربه متا تجسم شوند. هنگامی که با IIoT و تجزیه و تحلیل بسته بندی می شود، ابزارهای متا تجسم پتانسیل ارائه تجربیات همه جانبه، داده های متنی در زمان واقعی و اطلاعات مربوط به نقش را برای کاربران فراهم می کند تا به کاربران کمک کند وظایف روزانه خود را سریع، دقیق و مؤثر انجام دهند. در شرکت دیجیتال متصل، متا تجسم می‌تواند تجربه کاربر را افزایش دهد، از نوآوری پشتیبانی کند و مدل تعامل با مشتری را تغییر دهد تا به بهبود روش طراحی، تولید، عملکرد، نگهداری و خدمات محصولات و دارایی‌های شرکت‌ها کمک کند. موفقیت آینده چنین پلتفرم‌های متا تجسم به یکپارچه‌سازی با سایر نرم‌افزارهای سازمانی، مانند مدیریت چرخه عمر محصول (PLM)، سیستم‌های اجرایی ساخت (MES) و مدیریت خدمات میدانی (FSM) متکی خواهد بود. هر ابتکار متا تجسم باید به صورت افقی در این گروه‌ها و سایر گروه‌های تجاری عمل کند تا برنامه‌های کاربردی مناسب برای نقش‌های درون آن‌ها را ارائه و مدیریت کند.

در سال 2022، به دنبال معرفی راه‌حل‌های نوآورانه باشید که در آن این فناوری‌های تجسم شروع به حرکت به یک پیشنهاد واحد می‌کنند، با نرم‌افزار HMI و AR در سخت‌افزارهای ثابت، موبایل و پوشیدنی.

راه حل های زنجیره تامین هوشمند در زمان واقعی
تولیدکنندگان و مدیران زنجیره تامین آنها با خطرات و اختلالات عملیاتی بیشتری روبرو هستند زیرا تلاش می کنند اتکای خود را به شرکای جهانی به حداقل برسانند. با تشکر از بسیاری از صنعتی

ناتوانی شرکت در ارائه محصولات با تقاضای بالا، به طور فزاینده ای حیاتی می شود که تبدیل دیجیتال به اولویت اصلی برای زنجیره تامین و همچنین عملیات تولیدی تبدیل شود تا یک تجارت رقابتی و از نظر عملیاتی انعطاف پذیر باشد. این بیماری همه گیر، ضعف ها و آسیب پذیری های زنجیره تامین جهانی را بیشتر آشکار کرد. شرکت‌های صنعتی متوجه شده‌اند که راه‌حل‌های زنجیره تامین سنتی برای رقابت امروزی کافی نیستند و نیاز واقعی به سمت ابزارهای زنجیره تامین سازگارتر، چابک‌تر و هوشمندانه‌تر است که کاملا دیجیتالی فعال هستند.

این روند یک عامل اصلی در افزایش تقاضا برای راه حل های زنجیره تامین هوشمند بلادرنگ بوده است که نه تنها به تولیدکنندگان مواد خام و قطعات مرتبط هستند، بلکه بخشی از یک رشته دیجیتالی هستند که به PLM و دوقلوهای دیجیتال متصل می شوند تا شرکت های صنعتی بتوانند در صورت تهیه مواد و اجزای جایگزین، طراحی محصول و روند تولید را تغییر دهید. این راه‌حل‌های زنجیره تامین هوشمند هم‌زمان مبتنی بر تحلیل‌های پیش‌بینی‌کننده هستند که می‌توانند تولید بر اساس تقاضا و همکاری تنگاتنگ‌تر با شرکای زنجیره تامین را نیز امکان‌پذیر کنند.

در سال 2022 و پس از آن، به دنبال استقرار راه حل های زنجیره تامین هوشمند در زمان واقعی باشید، زیرا وجود این فناوری ها برای بهینه سازی کارایی و دیده شدن و برآورده کردن الزامات تولید، تدارکات و انبارداری که مورد نیاز است، حیاتی تر از همیشه می شود. رقابتی جهانی باقی بماند.

راه حل های AIoT، همگرایی AI و IIoT
شرکت‌های صنعتی به دنبال راه‌های بهتری برای اتصال نیروی کار خود به ابزارهای تصمیم‌گیری و افزایش دیجیتالی یا تقویت فرآیندهای کاری و تجاری هستند. این شرکت‌ها به دنبال استفاده بهتر از داده‌های صنعتی جمع‌آوری‌شده هستند و به افراد کمک می‌کنند تا تصمیمات بهتری بگیرند که عملکرد تجاری را بهبود بخشد. ARC این پویایی را در تمام جنبه های تولید، از مهندسی طراحی گرفته تا عملیات و تعمیر و نگهداری تا زنجیره تامین و منابع انسانی می بیند. شالوده اینترنت صنعتی اشیا (IIoT) توانایی جمع آوری مقادیر انبوه داده با فرکانس بالا و تبدیل این مجموعه داده های یکپارچه سیار و قابل دسترسی در سراسر سازمان برای تصمیم گیری استراتژیک است. با این حال، تولید صنعتی معمولاً شایستگی سازمانی را در علم داده ایجاد نکرده است، که هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشین (ML) را در بر می گیرد. در حالی که نقش های مهندسی در تجزیه و تحلیل مقادیر زیادی از داده ها مهارت دارند، راه اندازی و ایجاد محیط های AI و ML درجه تولید به راحتی انجام نمی شود.

تلاقی نیروهای فناوری هوش مصنوعی و صنعتی IoT باعث ایجاد یک دسته راه حل دیجیتال جدید به نام هوش مصنوعی اشیا (AIoT) می شود که بر باز کردن ارزش کسب و کار استفاده نشده در داده های صنعتی متمرکز است. این دسته ترکیبی از فناوری‌های هوش مصنوعی با اینترنت اشیاء صنعتی را برای فعال کردن نسل بعدی زیرساخت‌های هوش مصنوعی صنعتی توصیف می‌کند و به سازمان‌ها اجازه می‌دهد گردش‌های کاری یکپارچه انسان و ماشین را فعال کنند، مدیریت داده‌های صنعتی را هماهنگ کنند و داده‌های خام را به سرعت به نتایج ملموس تجاری تبدیل کنند. AIoT هوش را از لبه به ابر در محیط‌های صنعتی می‌آورد و داده‌ها را به اطلاعات مفید برای فرآیند تصمیم‌گیری بهبودیافته تبدیل می‌کند و پردازش در مکانی انجام می‌شود که بیشترین نیاز را دارد. AIoT دموکراتیزه کردن هوش مصنوعی و ML در حوزه صنعتی با همگرایی علم داده با نرم افزار ارائه دهنده فناوری اطلاعات در مقیاس و تخصص حوزه OT است.

در سال 2022، به دنبال رشد راه‌حل‌های AIoT مناسب برای هدف و آماده برای ابر باشید که مدیریت داده یکپارچه، زیرساخت‌های لبه و ابری و محیط هوش مصنوعی درجه تولید را برای ساخت، استقرار و میزبانی برنامه‌های هوش مصنوعی صنعتی با سرعت سازمانی و مقیاس

راه حل های ایمنی هوشمند که بهره وری و انعطاف پذیری را افزایش می دهد
دگرگونی دیجیتال مستلزم آن است که شرکت‌های صنعتی اطلاعات تولید و ماشین‌های بیشتری را به دست آورند، به این معنی که اجزای صنعتی بیشتری باید توانایی جمع‌آوری عملیات تولید یا داده‌های ماشینی، پردازش آن داده‌ها به اطلاعات معنی‌دار و ارسال آن اطلاعات به لبه، را داشته باشند. سیستم کنترل، به یک ابر یا ترکیبی از آن گزینه ها. این امر منجر به توسعه راه حل های هوشمندی شده است که دارای این قابلیت های داخلی هستند تا به خطوط تولید و ماشین آلات کمک کنند تا بهره وری بیشتر و اطلاعاتی داشته باشند تا کارایی تولید را افزایش دهند و زمان توقف برنامه ریزی نشده را کاهش دهند. در عین حال، ایمنی همچنان اهمیت خود را افزایش می دهد و به محافظت از کارگران در برابر صدمات یا موقعیت های بالقوه تهدید کننده زندگی کمک می کند.

یکپارچه‌سازی ایمنی برای بهره‌گیری از قابلیت‌ها و مزایای کامل دستگاه‌های هوشمند، مانند جمع‌آوری و پردازش داده‌ها در زمان واقعی یا نزدیک به نقطه‌ای که داده‌ها جمع‌آوری می‌شوند، اما همچنان قادر به استفاده از تمام عملکردهای ایمنی هستند، نشان‌دهنده همگرایی این دو فناوری است. . این منجر به استقرار تعدادی از راه حل های ایمنی هوشمند جدید می شود که اکنون یک

همچنین یک جزء اساسی از استراتژی انعطاف پذیری عملیاتی یک شرکت صنعتی است. دستگاه‌های ایمنی هوشمند مزایای زیادی را برای افرادی که تجهیزات اتوماسیون و همچنین دارایی‌های تولیدی خود را نصب، برنامه‌ریزی، راه‌اندازی و سرویس می‌کنند، فراهم می‌کنند. بنابراین، این نه تنها کارکرد این دارایی‌ها را ایمن‌تر می‌کند، بلکه بینش ارزشمندی در مورد آنچه اتفاق می‌افتد نیز ارائه می‌دهد، زیرا دستگاه‌های هوشمند برای جمع‌آوری داده‌های کلیدی طراحی شده‌اند که می‌توانند تجزیه و تحلیل شوند و فرآیند تولید کلی را ایمن‌تر و کارآمدتر کنند. مولد و سودآور

در سال 2022، به دنبال راه اندازی گسترده و پذیرش دستگاه هایی باشید که برای ایمن و هوشمند بودن طراحی شده اند، از دستگاه های ورودی، کلیدهای اینترلاک، رله ها، PLC/PAC، I/O، محرک ها، کنتاکتورها، درایوهای AC و کنترل کننده های حرکتی. .

راه اندازی مجازی همگرا با دوقلو دیجیتال
ابزارهای شبیه‌سازی پیشرفته به محصولات، سیستم‌های تولید، ماشین‌ها و سلول‌های کاری امکان شبیه‌سازی مجازی را برای آزمایش و اعتبارسنجی سیستم‌های فیزیکی قبل از مونتاژ و نصب می‌دهند. علاوه بر این، راه اندازی مجازی (VC) اتوماسیون تولید، یک فناوری و فرآیند تثبیت شده، در حال ادغام با دامنه گسترده تر دوقلو دیجیتال است. VC معمولاً یک بار اعتبارسنجی یک سیستم تولید خودکار است. در مقابل، دوقلو دیجیتال نشان دهنده یک فرآیند تحلیلی و بهینه سازی مداوم است که در زمان واقعی انجام می شود. امروزه، ARC شاهد همگرایی فناوری VC با ظهور جدیدتر مفهوم و اجرای دوقلو دیجیتال در سراسر صنایع است. در حالی که VC شبیه‌سازی و مدل‌سازی ماشین‌ها و سیستم‌های تولیدی را برای اعتبارسنجی مجازی سیستم و کنترل‌هایی که آن را خودکار می‌کنند، نشان می‌دهد، مفهوم دوقلو دیجیتال از نظر دامنه گسترده‌تر است و شامل گرفتن داده‌های حسگر از ماشین‌ها و سیستم‌های فیزیکی در حال کار و استفاده از آن داده‌ها است. برای ایجاد شبیه سازی در زمان واقعی.

VC گام اولیه در به کار انداختن یک سیستم تولید است و بخشی از فرآیند کلی دوقلو دیجیتال است. به دلیل ویژگی های بلادرنگ خود، یک دوقلو دیجیتال می تواند یک سیستم را در حالی که عملیاتی است شبیه سازی کند. این به سازندگان اجازه می دهد تا سیستم را نظارت کنند، مدل هایی را برای تنظیمات ایجاد کنند و تغییراتی در سیستم ایجاد کنند. برنامه‌های شبیه‌سازی مجازی پیشرفته که امروزه ارائه می‌شوند، کاربران سیستم‌های دوقلو دیجیتال را قادر می‌سازند تا سیستم‌های تولید و دارایی‌ها را در این زمینه در زمان واقعی بهینه کنند. علاوه بر این، شبیه سازی محصولات فیزیکی و دارایی ها امکان بهبود طراحی توسط مهندسان محصول را فراهم می کند.

در سال 2022، به دنبال راه‌حل‌های تولید هوشمند اضافی باشید که از فناوری‌های دوقلوی VC و دیجیتال استفاده می‌کنند تا با هم همگرا شوند تا محصولات، دارایی‌ها و سیستم‌های تولید را بهتر شبیه‌سازی، پیش‌بینی، بهینه‌سازی و حفظ کنند.

روندهای دیگر برای تماشا
سایر روندها و رویکردهای فناوری بالقوه تحول آفرین که گروه مشاوره ARC در حال حاضر دنبال می کند، شامل سیستم های بینایی هوشمند و تجزیه و تحلیل ویدیویی است. تولید مواد افزودنی در محیط های تولید به جریان اصلی تبدیل می شود. گسترش روزافزون شبکه های 5G در صنعت، زیرساخت ها و شهرهای هوشمند؛ محفظه سازی برنامه ها؛ و مدیریت چرخه عمر / بهینه سازی برای دارایی های متصل. گروه مشاوره ARC به تحقیق و ارزیابی این آخرین فناوری‌ها و رویکردها ادامه خواهد داد و مشتاقانه منتظر تأثیر آنها بر تحول دیجیتال صنعت، زیرساخت‌ها و شهرهای هوشمند است.

کریگ رسنیک مروری کوتاه بر پتانسیل تحول آفرین روندهای کلیدی فناوری برای سال 2022 ارائه می دهد.


سرعت بخشیدن به تحول دیجیتال آنها
گزارش «روندهای کلیدی فناوری» امسال دوباره به شدت تحت تأثیر همه‌گیری کووید-19 قرار گرفت. سالی بود که بازارها معمولاً از مشکلات تقاضا رنج نمی بردند، اما اغلب تحت تأثیر مشکلات عرضه بودند. این امر به شدت نیاز شرکت‌های صنعتی را تغییر داد تا فوراً به هر گونه مسائل زنجیره تامین پاسخ دهند و چابک‌تر و انعطاف‌پذیرتر شوند و گاهی اوقات نیاز به طراحی مجدد محصولات و فرآیندهای کاری در زمان واقعی دارند. نتیجه این امر باعث ایجاد تقاضا برای فناوری‌هایی می‌شود که ARC احساس می‌کند در سال 2022 و پس از آن، جریان اصلی‌تر رشد خواهد کرد و به شرکت‌های صنعتی کمک می‌کند تا انعطاف‌پذیری تجاری و عملیاتی و همچنین پایداری خود را افزایش دهند.

تحول دیجیتال توانایی شکستن مرزهای فیزیکی و سازمانی را برای درگیر کردن نیروی کار در زمان واقعی، اتصال تیم‌ها و ایجاد همکاری را تسریع می‌کند. این امر باعث افزایش تقاضا برای فناوری‌های کلیدی برای نظارت بهتر، کنترل و محافظت در برابر خرابی‌ها، اطمینان از اجرای محصول و بهره‌وری بالا، محافظت و ارتقاء پرسنل، و انجام همه اینها در حالی که از معماری‌های امنیت سایبری پیشرفته استفاده می‌کند، می‌شود. برای برآورده کردن این الزامات، شرکت‌های صنعتی باید به سرعت بخشیدن به تحول دیجیتال خود ادامه دهند و این فناوری‌های کلیدی را به کار گیرند و از یک رشته دیجیتال مشترک از مهندسی تا عملیات استفاده کنند که این فناوری‌های کلیدی را قادر می‌سازد تا چابکی، قابلیت اطمینان و کارایی را بهبود بخشند.

روندهای فناوری
در گزارش سال گذشته روندهای کلیدی فناوری، ما بر روندهایی تمرکز کردیم که شامل همگرایی فناوری تبدیل به ترکیب فناوری می شود. تبدیل شدن تاب آوری عملیاتی به یک هدف کلیدی؛ عملیات از راه دور تبدیل شدن به عادی جدید. عملیات خودکار تبدیل به عملیات مستقل، و پلت فرم های محاسبات لبه تبدیل به پلت فرم های اتوماسیون لبه. همه آنها آماده هستند که یا وارد جریان اصلی شوند یا - اگر در حال حاضر وجود دارند - همچنان به پذیرش خود ادامه دهند. همه به تحول دیجیتال کلی صنعت، زیرساخت‌ها و شهرها و شهرداری‌های هوشمند امروزی مربوط می‌شوند. برای امسال، بدون ترتیب، در اینجا برخی از فناوری‌های کلیدی وجود دارد که گروه مشاوره ARC معتقد است در دوازده ماه آینده اهمیت بیشتری خواهند داشت. فناوری‌های مورد بحث در این گزارش در حالی که دور از فهرست کامل هستند، تقریباً به طور قطع بر صنعت، زیرساخت‌ها و شهرداری‌ها در سال 2022 تأثیر خواهند گذاشت و بر اساس تقاضاهای ایجاد شده برای شرکت‌ها برای رشد در دنیایی که تنها قطعیت آن عدم اطمینان است، ایجاد می‌شود.

رابط متا ماشین، همگرایی HMI با AR/VR
برای استفاده از داده‌های به‌دست‌آمده از طریق تحول دیجیتال، شرکت‌های صنعتی باید روش‌هایی را که برای ارائه و مصرف اطلاعات استفاده می‌کنند، بررسی کنند. سخت افزار و نرم افزار تجسم HMI که در بسیاری از برنامه های صنعتی استفاده می شود برای بسیاری از وظایف مناسب است. با این حال، در یک شرکت دیجیتال متصل، ابزارهای تجسم اضافی برای تطبیق با الزامات ویژه همه نقش‌ها، به ویژه کارگر از راه دور، مورد نیاز است. واقعیت افزوده (AR)، که امروزه اغلب برای برنامه های تعمیر و نگهداری استفاده می شود. و واقعیت مجازی (VR) که امروزه اغلب برای برنامه‌های آموزشی و شبیه‌سازی استفاده می‌شود، قابلیت‌های منحصر به فردی را ارائه می‌دهد که می‌تواند بسیاری از این الزامات را برای مهندسان، اپراتورها و تکنسین‌ها برطرف کند.

برای تحقق پتانسیل کامل تجسم برای حمایت از تحول دیجیتال در صنعت در آینده، AR و VR باید شروع به ادغام با نرم افزار HMI کنند و بخشی از تجربه متا تجسم شوند. هنگامی که با IIoT و تجزیه و تحلیل بسته بندی می شود، ابزارهای متا تجسم پتانسیل ارائه تجربیات همه جانبه، داده های متنی در زمان واقعی و اطلاعات مربوط به نقش را برای کاربران فراهم می کند تا به کاربران کمک کند وظایف روزانه خود را سریع، دقیق و مؤثر انجام دهند. در شرکت دیجیتال متصل، متا تجسم می‌تواند تجربه کاربر را افزایش دهد، از نوآوری پشتیبانی کند و مدل تعامل با مشتری را تغییر دهد تا به بهبود روش طراحی، تولید، عملکرد، نگهداری و خدمات محصولات و دارایی‌های شرکت‌ها کمک کند. موفقیت آینده چنین پلتفرم‌های متا تجسم به یکپارچه‌سازی با سایر نرم‌افزارهای سازمانی، مانند مدیریت چرخه عمر محصول (PLM)، سیستم‌های اجرایی ساخت (MES) و مدیریت خدمات میدانی (FSM) متکی خواهد بود. هر ابتکار متا تجسم باید به صورت افقی در این گروه‌ها و سایر گروه‌های تجاری عمل کند تا برنامه‌های کاربردی مناسب برای نقش‌های درون آن‌ها را ارائه و مدیریت کند.

در سال 2022، به دنبال معرفی راه‌حل‌های نوآورانه باشید که در آن این فناوری‌های تجسم شروع به حرکت به یک پیشنهاد واحد می‌کنند، با نرم‌افزار HMI و AR در سخت‌افزارهای ثابت، موبایل و پوشیدنی.

راه حل های زنجیره تامین هوشمند در زمان واقعی
تولیدکنندگان و مدیران زنجیره تامین آنها با خطرات و اختلالات عملیاتی بیشتری روبرو هستند زیرا تلاش می کنند اتکای خود را به شرکای جهانی به حداقل برسانند. با تشکر از بسیاری از صنعتی

ناتوانی شرکت در ارائه محصولات با تقاضای بالا، به طور فزاینده ای حیاتی می شود که تبدیل دیجیتال به اولویت اصلی برای زنجیره تامین و همچنین عملیات تولیدی تبدیل شود تا یک تجارت رقابتی و از نظر عملیاتی انعطاف پذیر باشد. این بیماری همه گیر، ضعف ها و آسیب پذیری های زنجیره تامین جهانی را بیشتر آشکار کرد. شرکت‌های صنعتی متوجه شده‌اند که راه‌حل‌های زنجیره تامین سنتی برای رقابت امروزی کافی نیستند و نیاز واقعی به سمت ابزارهای زنجیره تامین سازگارتر، چابک‌تر و هوشمندانه‌تر است که کاملا دیجیتالی فعال هستند.

این روند یک عامل اصلی در افزایش تقاضا برای راه حل های زنجیره تامین هوشمند بلادرنگ بوده است که نه تنها به تولیدکنندگان مواد خام و قطعات مرتبط هستند، بلکه بخشی از یک رشته دیجیتالی هستند که به PLM و دوقلوهای دیجیتال متصل می شوند تا شرکت های صنعتی بتوانند در صورت تهیه مواد و اجزای جایگزین، طراحی محصول و روند تولید را تغییر دهید. این راه‌حل‌های زنجیره تامین هوشمند هم‌زمان مبتنی بر تحلیل‌های پیش‌بینی‌کننده هستند که می‌توانند تولید بر اساس تقاضا و همکاری تنگاتنگ‌تر با شرکای زنجیره تامین را نیز امکان‌پذیر کنند.

در سال 2022 و پس از آن، به دنبال استقرار راه حل های زنجیره تامین هوشمند در زمان واقعی باشید، زیرا وجود این فناوری ها برای بهینه سازی کارایی و دیده شدن و برآورده کردن الزامات تولید، تدارکات و انبارداری که مورد نیاز است، حیاتی تر از همیشه می شود. رقابتی جهانی باقی بماند.

راه حل های AIoT، همگرایی AI و IIoT
شرکت‌های صنعتی به دنبال راه‌های بهتری برای اتصال نیروی کار خود به ابزارهای تصمیم‌گیری و افزایش دیجیتالی یا تقویت فرآیندهای کاری و تجاری هستند. این شرکت‌ها به دنبال استفاده بهتر از داده‌های صنعتی جمع‌آوری‌شده هستند و به افراد کمک می‌کنند تا تصمیمات بهتری بگیرند که عملکرد تجاری را بهبود بخشد. ARC این پویایی را در تمام جنبه های تولید، از مهندسی طراحی گرفته تا عملیات و تعمیر و نگهداری تا زنجیره تامین و منابع انسانی می بیند. شالوده اینترنت صنعتی اشیا (IIoT) توانایی جمع آوری مقادیر انبوه داده با فرکانس بالا و تبدیل این مجموعه داده های یکپارچه سیار و قابل دسترسی در سراسر سازمان برای تصمیم گیری استراتژیک است. با این حال، تولید صنعتی معمولاً شایستگی سازمانی را در علم داده ایجاد نکرده است، که هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشین (ML) را در بر می گیرد. در حالی که نقش های مهندسی در تجزیه و تحلیل مقادیر زیادی از داده ها مهارت دارند، راه اندازی و ایجاد محیط های AI و ML درجه تولید به راحتی انجام نمی شود.

تلاقی نیروهای فناوری هوش مصنوعی و صنعتی IoT باعث ایجاد یک دسته راه حل دیجیتال جدید به نام هوش مصنوعی اشیا (AIoT) می شود که بر باز کردن ارزش کسب و کار استفاده نشده در داده های صنعتی متمرکز است. این دسته ترکیبی از فناوری‌های هوش مصنوعی با اینترنت اشیاء صنعتی را برای فعال کردن نسل بعدی زیرساخت‌های هوش مصنوعی صنعتی توصیف می‌کند و به سازمان‌ها اجازه می‌دهد گردش‌های کاری یکپارچه انسان و ماشین را فعال کنند، مدیریت داده‌های صنعتی را هماهنگ کنند و داده‌های خام را به سرعت به نتایج ملموس تجاری تبدیل کنند. AIoT هوش را از لبه به ابر در محیط‌های صنعتی می‌آورد و داده‌ها را به اطلاعات مفید برای فرآیند تصمیم‌گیری بهبودیافته تبدیل می‌کند و پردازش در مکانی انجام می‌شود که بیشترین نیاز را دارد. AIoT دموکراتیزه کردن هوش مصنوعی و ML در حوزه صنعتی با همگرایی علم داده با نرم افزار ارائه دهنده فناوری اطلاعات در مقیاس و تخصص حوزه OT است.

در سال 2022، به دنبال رشد راه‌حل‌های AIoT مناسب برای هدف و آماده برای ابر باشید که مدیریت داده یکپارچه، زیرساخت‌های لبه و ابری و محیط هوش مصنوعی درجه تولید را برای ساخت، استقرار و میزبانی برنامه‌های هوش مصنوعی صنعتی با سرعت سازمانی و مقیاس

راه حل های ایمنی هوشمند که بهره وری و انعطاف پذیری را افزایش می دهد
دگرگونی دیجیتال مستلزم آن است که شرکت‌های صنعتی اطلاعات تولید و ماشین‌های بیشتری را به دست آورند، به این معنی که اجزای صنعتی بیشتری باید توانایی جمع‌آوری عملیات تولید یا داده‌های ماشینی، پردازش آن داده‌ها به اطلاعات معنی‌دار و ارسال آن اطلاعات به لبه، را داشته باشند. سیستم کنترل، به یک ابر یا ترکیبی از آن گزینه ها. این امر منجر به توسعه راه حل های هوشمندی شده است که دارای این قابلیت های داخلی هستند تا به خطوط تولید و ماشین آلات کمک کنند تا بهره وری بیشتر و اطلاعاتی داشته باشند تا کارایی تولید را افزایش دهند و زمان توقف برنامه ریزی نشده را کاهش دهند. در عین حال، ایمنی همچنان اهمیت خود را افزایش می دهد و به محافظت از کارگران در برابر صدمات یا موقعیت های بالقوه تهدید کننده زندگی کمک می کند.

یکپارچه‌سازی ایمنی برای بهره‌گیری از قابلیت‌ها و مزایای کامل دستگاه‌های هوشمند، مانند جمع‌آوری و پردازش داده‌ها در زمان واقعی یا نزدیک به نقطه‌ای که داده‌ها جمع‌آوری می‌شوند، اما همچنان قادر به استفاده از تمام عملکردهای ایمنی هستند، نشان‌دهنده همگرایی این دو فناوری است. . این منجر به استقرار تعدادی از راه حل های ایمنی هوشمند جدید می شود که اکنون یک

همچنین یک جزء اساسی از استراتژی انعطاف پذیری عملیاتی یک شرکت صنعتی است. دستگاه‌های ایمنی هوشمند مزایای زیادی را برای افرادی که تجهیزات اتوماسیون و همچنین دارایی‌های تولیدی خود را نصب، برنامه‌ریزی، راه‌اندازی و سرویس می‌کنند، فراهم می‌کنند. بنابراین، این نه تنها کارکرد این دارایی‌ها را ایمن‌تر می‌کند، بلکه بینش ارزشمندی در مورد آنچه اتفاق می‌افتد نیز ارائه می‌دهد، زیرا دستگاه‌های هوشمند برای جمع‌آوری داده‌های کلیدی طراحی شده‌اند که می‌توانند تجزیه و تحلیل شوند و فرآیند تولید کلی را ایمن‌تر و کارآمدتر کنند. مولد و سودآور

در سال 2022، به دنبال راه اندازی گسترده و پذیرش دستگاه هایی باشید که برای ایمن و هوشمند بودن طراحی شده اند، از دستگاه های ورودی، کلیدهای اینترلاک، رله ها، PLC/PAC، I/O، محرک ها، کنتاکتورها، درایوهای AC و کنترل کننده های حرکتی. .

راه اندازی مجازی همگرا با دوقلو دیجیتال
ابزارهای شبیه‌سازی پیشرفته به محصولات، سیستم‌های تولید، ماشین‌ها و سلول‌های کاری امکان شبیه‌سازی مجازی را برای آزمایش و اعتبارسنجی سیستم‌های فیزیکی قبل از مونتاژ و نصب می‌دهند. علاوه بر این، راه اندازی مجازی (VC) اتوماسیون تولید، یک فناوری و فرآیند تثبیت شده، در حال ادغام با دامنه گسترده تر دوقلو دیجیتال است. VC معمولاً یک بار اعتبارسنجی یک سیستم تولید خودکار است. در مقابل، دوقلو دیجیتال نشان دهنده یک فرآیند تحلیلی و بهینه سازی مداوم است که در زمان واقعی انجام می شود. امروزه، ARC شاهد همگرایی فناوری VC با ظهور جدیدتر مفهوم و اجرای دوقلو دیجیتال در سراسر صنایع است. در حالی که VC شبیه‌سازی و مدل‌سازی ماشین‌ها و سیستم‌های تولیدی را برای اعتبارسنجی مجازی سیستم و کنترل‌هایی که آن را خودکار می‌کنند، نشان می‌دهد، مفهوم دوقلو دیجیتال از نظر دامنه گسترده‌تر است و شامل گرفتن داده‌های حسگر از ماشین‌ها و سیستم‌های فیزیکی در حال کار و استفاده از آن داده‌ها است. برای ایجاد شبیه سازی در زمان واقعی.

VC گام اولیه در به کار انداختن یک سیستم تولید است و بخشی از فرآیند کلی دوقلو دیجیتال است. به دلیل ویژگی های بلادرنگ خود، یک دوقلو دیجیتال می تواند یک سیستم را در حالی که عملیاتی است شبیه سازی کند. این به سازندگان اجازه می دهد تا سیستم را نظارت کنند، مدل هایی را برای تنظیمات ایجاد کنند و تغییراتی در سیستم ایجاد کنند. برنامه‌های شبیه‌سازی مجازی پیشرفته که امروزه ارائه می‌شوند، کاربران سیستم‌های دوقلو دیجیتال را قادر می‌سازند تا سیستم‌های تولید و دارایی‌ها را در این زمینه در زمان واقعی بهینه کنند. علاوه بر این، شبیه سازی محصولات فیزیکی و دارایی ها امکان بهبود طراحی توسط مهندسان محصول را فراهم می کند.

در سال 2022، به دنبال راه‌حل‌های تولید هوشمند اضافی باشید که از فناوری‌های دوقلوی VC و دیجیتال استفاده می‌کنند تا با هم همگرا شوند تا محصولات، دارایی‌ها و سیستم‌های تولید را بهتر شبیه‌سازی، پیش‌بینی، بهینه‌سازی و حفظ کنند.

روندهای دیگر برای تماشا
سایر روندها و رویکردهای فناوری بالقوه تحول آفرین که گروه مشاوره ARC در حال حاضر دنبال می کند، شامل سیستم های بینایی هوشمند و تجزیه و تحلیل ویدیویی است. تولید مواد افزودنی در محیط های تولید به جریان اصلی تبدیل می شود. گسترش روزافزون شبکه های 5G در صنعت، زیرساخت ها و شهرهای هوشمند؛ محفظه سازی برنامه ها؛ و مدیریت چرخه عمر / بهینه سازی برای دارایی های متصل. گروه مشاوره ARC به تحقیق و ارزیابی این آخرین فناوری‌ها و رویکردها ادامه خواهد داد و مشتاقانه منتظر تأثیر آنها بر تحول دیجیتال صنعت، زیرساخت‌ها و شهرهای هوشمند است.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 140
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 517
  • بازدید ماه : 147
  • بازدید سال : 1773
  • بازدید کلی : 5379
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی