loading...

automationindustry

بازدید : 250
شنبه 16 مرداد 1400 زمان : 18:50

g ، "خوب ما کار را تمام کردیم ، کارمان تمام شد." بنابراین می توانیم پیشرفت کنیم و حرکت کنیم ، و اگر شکست خوردیم ، می توانیم یک مقدار را ارسال کنیم تا PLC بداند که شکست خورده ایم. شاید شما می خواهید خط را متوقف کنید. شاید شما بخواهید کار دیگری با آن انجام دهید.

تراویس: بسیار مهم است که این دو با هم هماهنگ باشند. هنگامی که شما به ویژه از منطقی استفاده می کنید ، بین این دو اتفاق می افتد. به طوری که در هیچ موقعیت بدی قرار نگیریم ، جایی که نمی دانیم در کجا قرار داریم. تکان دادن دست یک راه عالی برای این کار است. این یک ویژگی داخلی برای این گروه های معاملاتی است.

تراویس: بسیار خوب ، شماره 11 اینجاست. این بسیار ناشناخته است ... افراد زیادی در مورد این مورد نمی دانند که ما می توانیم آن را با ماژول SQL Bridge انجام دهیم. این یعنی قرار دادن داده ها و کنترل زمان واقعی در یک پایگاه داده SQL که برنامه های شخص ثالث می توانند با آن کار کنند. بنابراین با استفاده از پایگاه داده SQL ، MySQL ، Microsoft SQL Server ، Oracle ، ما تنها کسانی نیستیم که به این موضوع ارتباط داریم. در بخش فناوری اطلاعات ، بسیاری از برنامه ها با پایگاه های داده در آنجا کار می کنند.

تراویس: و آنچه Ignition می تواند انجام دهد ، ماژول SQL Bridge می تواند این باشد که در واقع می تواند مقادیر ، مقادیر زمان واقعی ، تغییرات برچسب ها را ذخیره کند ، پرونده ای از پایگاه داده را به روز می کند ، "اینجا آخرین ارزش است ، اینجا آخرین ارزش است." و سپس به این ترتیب ، یک برنامه شخص ثالث شاید در بخش IT بتواند آن جدول پایگاه داده ساده را پرس و جو کند و ببیند آخرین ارزش PLC ما چقدر است ، بدون این که خود رانندگان PLC , خرید اچ ام ای را بشناسید. چون این همان کاری است که Ignition انجام می دهد. آنها نیازی به دانستن این موضوع ندارند ، اما به داده هایی که در سیستم های خود نمایش می دهند ، داشبوردهای خود یا برخی از برنامه های دیگر که نمی دانند OPC چیست ، نیاز دارند. ما می توانیم مقادیر را در پایگاه داده قرار دهیم ، مقادیر واقعی که می توانیم به راحتی در این سیستم های مختلف مشاهده کنیم.

تراویس: اکنون این جهت نیز می تواند دو جهته باشد ، زیرا ما می توانیم از این سیستم ها بخواهیم مقادیری را در پایگاه داده بنویسند که می توانیم آنها را مجدداً در PLC بارگذاری کنیم. اگر به این نمودار در اینجا نگاه کنید ، این واقعاً تصویر را نشان می دهد. قرار گرفتن پایگاه داده در وسط مدل ، البته احتراق کار بر روی پایگاه داده و PLC ها یا قرار دادن سوابق در آنها ... قرار دادن اطلاعات در پایگاه داده. CRM ، ERP ، سایر سیستم های اطلاعاتی ، می تواند پایگاه داده ایجاد کند ، می تواند این مقدار را ببیند ، ما می توانیم صفحات وب ، علائم دیجیتالی ، هر آنچه را که باید با آن ارتباط برقرار کنیم ، مشاهده کنیم و در حال تغییر مقادیر است. پایگاه داده.

تراویس: اگر می خواهید به برخی از برچسب ها اجازه دهید از طریق پایگاه داده تغییر کنند ، می توانیم ببینیم که تغییر در پایگاه داده اتفاق می افتد و در PLC بارگیری می شود. این بخشی از همگام سازی است که ماژول SQL Bridge با پایگاه داده PLC انجام می دهد. و دوباره ، من یک حالت را به شما نشان می دهم که در آن ما واقعاً این اتفاق می افتد. بنابراین یک مورد رایج که اتفاق می افتد این است که آنها دوست دارند این اطلاعات را در یک صفحه وب قرار دهند ، یک صفحه وب ساده HTML خارج از Ignition. مطمئناً با احتراق ، برنامه وب آن ، کلاینت های راه اندازی شده در وب ، به راحتی می توان آن مشتریان را به دست مردم گرفت ، اما ممکن است برای دسترسی به این داده ها به این برنامه های شخص ثالث نیاز داشته باشیم.

تراویس: بسیار خوب ، و آخرین مثال در اینجا قبل از بررسی یک مثال واقعی از پیکربندی Ignition ، ETL: Extract، transfer، load tool است. ما می بینیم که بسیاری از مشتریان از ماژول SQL Bridge در ذخیره سازی داده ها استفاده می کنند و ما می توانیم این موارد را در زمانبندی ها یا تایمرها یا در رویدادهای مختلف اجرا کنیم. و هنگامی که ... به طور خاص ، ما می توانیم داده ها را از سیستم های مختلف جمع آوری کنیم ، می توانیم آنها را تجزیه کنیم ، در پایگاه های داده مختلف قرار دهیم ، می توانیم آنها را در قالب مناسب قرار دهیم ، آنها را در قالب مناسب ترسیم کنیم ، و مقادیر را در PLC در صورت نیاز. ما می توانیم از رویه های فروشگاه برای انجام انواع مختلف عملکردها استفاده کنیم ، خواه تجزیه واقعی یک فایل در صورت نیاز باشد.

تراویس: اما این منطق را در Ignition ساده تر می کند ، جایی که شما از اسکریپت نویسی بسیار کمتری استفاده می کنید ، بخواهید آن را ساده نگه دارید. باز هم ، ما نمی خواهیم از اسکریپت نویسی با ماژول SQL Bridge استفاده کنیم. این هدف نیست. این بسیار ابزاری است که هرکسی به آن دسترسی پیدا می کند و می بیند که چگونه پیکربندی شده است. بنابراین بیایید به مثالی در اینجا بپردازیم که چگونه می توانیم این موارد را در Ignition پیکربندی کنیم. و من متوجه شدم که چند دقیقه وقت خواهم گذاشت زیرا ماژول SQL Bridge ممکن است برای بسیاری از شما در اینجا کاملاً جدید باشد و احتمالاً هرگز ... شاید هرگز آن را ندیده اید یا نمی بینید حتی می دانید که می توان از آن برای برخی از این سناریوهای مختلف استفاده کرد.

تراویس: بنابراین وقتی ماژول SQL Bridge را در طراح Ignition نصب می کنید ، ناحیه ای به نام گروه های تراکنش دریافت می کنید و این گروه هایی هستند که می توانند منطق انتقال داده ها بین PLC و پایگاه داده را انجام دهند. ما می توانیم تعیین کنیم که جریان داده ها چگونه خواهد بود. اگر راست کلیک کنم چهار نوع گروه در Ignition وجود دارد. یک گروه استاندارد وجود دارد که ما می توانیم کارهای مختلف زیادی انجام دهیم. این گروه بسیار انعطاف پذیر است. یک گروه داده بلوک وجود دارد که می توانیم با بلوک های داده برخورد کنیم ، بنابراین به جای برخورد با یک سطر ، می توانیم با چندین سطر و چند ستون برخورد کنیم.

تراویس: ما یک گروه تاریخی داریم اچ ام ای که برای ثبت اولیه تاریخ ، بر اساس رویداد یا هر چیزی که ممکن است باشد ، و یک گروه رویه ذخیره شده که می توان مقادیر ورودی ها را ترسیم کرد

d خروجی به یک روش ذخیره شده این چهار موردی است که ما در اینجا با آنها سر و کار داریم. بنابراین ، اگر به یکی از این گروه ها نگاه کنم ، به عنوان مثال ، اگر به گروه استاندارد نگاه کنم ، این دستور را بارگذاری دستور غذا می نامم ، زیرا ما نمونه بارگیری دستور را انجام می دهیم. اما در سمت راست اینجا ، اینها پیکربندی آن است. در برگه عمل ، می توانیم یک گروه را با یک تایمر یا یک برنامه اجرا کنیم ، و برنامه ای که می توانیم کارهایی مانند من می خواهم 8:00 صبح و 9:00 صبح یا من می خواهم از 8:00 صبح تا 11:00 اجرا کنم را انجام دهیم. AM ، و با نرخ خاصی در بین آن ، ما واقعاً می توانیم بر اساس زمان برنامه خود تعیین کنیم که می خواهیم چه چیزی باشد.

تراویس: و اگر می خواهیم محرک ها را انجام دهیم ، خرید اچ ام ای دلتا یک برگه ماشه در اینجا وجود دارد که ما قصد داریم به آن بپردازیم ، و بنابراین چگونه می توانیم کارهایی را بر اساس این رویدادها انجام دهیم که در مقابل زمان اتفاق می افتد. و پیکربندی زیادی در اینجا ، اما در نهایت ، ما می توانیم پیکربندی کنیم که به کدام پایگاه داده می خواهیم برویم و جریان داده ها ، حالت ، PLC به پایگاه داده ، پایگاه داده به PLC یا دو جهته ، اینها حالت هایی هستند که ما با آنها سروکار داریم با. در قسمت میانی اینجا می توانیم همه برچسب های خود را وارد کنیم و می توانیم آنها را ورودی یا خروجی قرار دهیم. ما همچنین می توانیم مواردی را که در اینجا محاسبه می شوند انجام دهیم. در واقع می توانیم از آن استفاده کنیم ... و اگر من یک عبارت را در اینجا انجام دهم ، توابع Ignition کارهایی را که باید در محاسبات انجام دهیم تعیین می کند و ما می توانیم این مقادیر را به راحتی به پایگاه داده ها بیاوریم یا آنها را به PLC برگردانیم. بنابراین همه این موارد را می توان به راحتی به عنوان ورودی و خروجی در پایگاه داده یا ورودی و خروجی در PLC ترسیم کرد. این واقعاً همان چیزی است که ما در اینجا با آن سر و کار داریم.

تراویس: بنابراین ما در مورد یک مثال دستور العمل ساده صحبت می کنیم. آنچه در پایگاه داده خود دارم ، اجازه دهید به ابزارها ، پایگاه داده مراجعه کنم ، من قبلاً جدولی را در پایگاه داده به نام دستورات پیکربندی کرده ام. و من در حال حاضر ، سه دستور العمل متفاوت با این نام دارم ، این پنج نکته تعیین شده دارد. در اینجا یک ، دو ، سه ، چهار و پنج نوع داده مختلف وجود دارد. این دستور العمل های من است که در آنجا با آنها سروکار دارم. باشه؟ بنابراین با این پنج دستور غذا ، می خواهیم بتوانیم برخی از این مقادیر را گرفته و آنها را در PLC بارگذاری کنیم. بنابراین من چند برچسب در اینجا دارم. من یک نام دستور دارم و نقطه یک ، دو ، سه ، چهار و پنج را تعیین می کنم. بنابراین تنها کاری که باید انجام دهم این است که این برچسب ها را بردارم و آنها را به گروه معاملات بکشم. اکنون من مواردی را دارم که می توانند ورودی یا خروجی باشند. قبل از انجام هر کار دیگری ، می خواهم به سمت راست بروم و می خواهم بگویم که می خواهم از پایگاه داده به PLC بروم. بنابراین من به آن سمت می روم ، بنابراین می توانیم مقادیر را به PLC بارگذاری کنیم.

تراویس: من از جدول دستور العمل های موجود در پایگاه داده می روم و به سادگی انتخاب می کنم ، زیرا از پایگاه داده به PLC می روم ، ردیفی را که نام ، نام دستور غذا در آن قرار دارد انتخاب می کنم. برابر با برچسب نام دستور است. بنابراین وقتی این برچسب اینجا می شود ، نام دستور تغییر می کند ، وقتی نام را تغییر می دهم به این معنی که من یک دستور دیگر را بارگیری می کنم ، می رویم دستور را از پایگاه داده گرفته و مقادیر را به آن پنج تگ ارسال می کنیم ، خوب ؟ بنابراین می رود و رکوردی را که این نام با آن مطابقت دارد به دست می آورد. اگر می خواهید به جای آن شناسه دستور غذا را انجام دهید ، می توانید هر کدام را انجام دهید ، مهم نیست. بنابراین این اولین پیکربندی در اینجا است ، ما فقط برچسب هایی را که باید بارگذاری کنیم از جدول دستورها ، پایگاه داده به PLC برمی داریم. حالا ما هنوز کارمان را تمام نکرده ایم چون نمی خواهم هر ثانیه این اتفاق بیفتد. من می خواهم این تنها زمانی اتفاق بیفتد که نام دستور غذا تغییر کند. بنابراین من هر ثانیه گروه را اداره خواهم کرد ، اما این گروه فعال خواهد شد.

تراویس: ماشه یا یک مورد واحد است که می توانیم به یک مقدار نگاه کنیم یا هر مقدار دیگری را تغییر دهیم. بنابراین اگر بتوانم به دنبال تغییر همه برچسب ها یا مجموعه ای از برچسب های سفارشی باشم ، فقط به دنبال نام دستور هستم ، وقتی این برچسب تغییر کرد ، این گروه را اجرا می کند و مقادیر را به PLC ارسال می کند. در پایین اینجا ، می بینید که می توانم در مورد موفقیت یا شکست ، دست دادن بنویسم. بنابراین اگر مجبور بودم برای PLC بنویسم که درست کار کرده است ، می توانم آن را با یک برچسب دیگر انجام دهم ، یا اگر خراب نشد ، می توانم آن را در یک برچسب دیگر نیز بنویسم. اینجا را بسیار بسیار ساده نگه دارید. خوب ، من پیکربندی را انجام دادم. نکته آخر این است که هر یک از این برچسب ها باید در ستون سمت راست پایگاه داده نقشه برداری شوند.

تراویس: بنابراین من نام دستور را در ستون نام دستور و سپس SP1 قرار خواهم داد ، این در حال حاضر در پایگاه داده مناسب SP1 ، 2 ، 3 ، 4 و 5 ترسیم شده است. بنابراین اینها خروجی هایی هستند که مطالبی را از پایگاه داده در PLC یادداشت می کنند. در واقع ، در واقع ، نام ، من در واقع می توانم این را فقط برای خواندن بسازم ، زیرا فقط برای تعیین اینکه از چه دستور غذا اطلاعات را دریافت کنید ، استفاده می شود. بنابراین به هر طریقی که بخواهید آن را اجرا کنید ، ما می توانیم.

تراویس: حالا من می روم و این گروه را راه اندازی می کنم و پروژه ام را ذخیره می کنم. و گروه در حال اجرا است بنابراین چیزی برای بارگیری اچ ام ای وجود ندارد زیرا ما برچسب نام دستور را تغییر نداده ایم. بنابراین توجه کنید که وقتی وارد اینجا می شوم و می گویم ، من دستور AAA می خواهم و Enter را فشار می دهم ، می رود و دستور AAA را از پایگاه داده می گیرد و می بینید که SP1 ، g

g ، "خوب ما کار را تمام کردیم ، کارمان تمام شد." بنابراین می توانیم پیشرفت کنیم و حرکت کنیم ، و اگر شکست خوردیم ، می توانیم یک مقدار را ارسال کنیم تا PLC بداند که شکست خورده ایم. شاید شما می خواهید خط را متوقف کنید. شاید شما بخواهید کار دیگری با آن انجام دهید.

تراویس: بسیار مهم است که این دو با هم هماهنگ باشند. هنگامی که شما به ویژه از منطقی استفاده می کنید ، بین این دو اتفاق می افتد. به طوری که در هیچ موقعیت بدی قرار نگیریم ، جایی که نمی دانیم در کجا قرار داریم. تکان دادن دست یک راه عالی برای این کار است. این یک ویژگی داخلی برای این گروه های معاملاتی است.

تراویس: بسیار خوب ، شماره 11 اینجاست. این بسیار ناشناخته است ... افراد زیادی در مورد این مورد نمی دانند که ما می توانیم آن را با ماژول SQL Bridge انجام دهیم. این یعنی قرار دادن داده ها و کنترل زمان واقعی در یک پایگاه داده SQL که برنامه های شخص ثالث می توانند با آن کار کنند. بنابراین با استفاده از پایگاه داده SQL ، MySQL ، Microsoft SQL Server ، Oracle ، ما تنها کسانی نیستیم که به این موضوع ارتباط داریم. در بخش فناوری اطلاعات ، بسیاری از برنامه ها با پایگاه های داده در آنجا کار می کنند.

تراویس: و آنچه Ignition می تواند انجام دهد ، ماژول SQL Bridge می تواند این باشد که در واقع می تواند مقادیر ، مقادیر زمان واقعی ، تغییرات برچسب ها را ذخیره کند ، پرونده ای از پایگاه داده را به روز می کند ، "اینجا آخرین ارزش است ، اینجا آخرین ارزش است." و سپس به این ترتیب ، یک برنامه شخص ثالث شاید در بخش IT بتواند آن جدول پایگاه داده ساده را پرس و جو کند و ببیند آخرین ارزش PLC ما چقدر است ، بدون این که خود رانندگان PLC , خرید اچ ام ای را بشناسید. چون این همان کاری است که Ignition انجام می دهد. آنها نیازی به دانستن این موضوع ندارند ، اما به داده هایی که در سیستم های خود نمایش می دهند ، داشبوردهای خود یا برخی از برنامه های دیگر که نمی دانند OPC چیست ، نیاز دارند. ما می توانیم مقادیر را در پایگاه داده قرار دهیم ، مقادیر واقعی که می توانیم به راحتی در این سیستم های مختلف مشاهده کنیم.

تراویس: اکنون این جهت نیز می تواند دو جهته باشد ، زیرا ما می توانیم از این سیستم ها بخواهیم مقادیری را در پایگاه داده بنویسند که می توانیم آنها را مجدداً در PLC بارگذاری کنیم. اگر به این نمودار در اینجا نگاه کنید ، این واقعاً تصویر را نشان می دهد. قرار گرفتن پایگاه داده در وسط مدل ، البته احتراق کار بر روی پایگاه داده و PLC ها یا قرار دادن سوابق در آنها ... قرار دادن اطلاعات در پایگاه داده. CRM ، ERP ، سایر سیستم های اطلاعاتی ، می تواند پایگاه داده ایجاد کند ، می تواند این مقدار را ببیند ، ما می توانیم صفحات وب ، علائم دیجیتالی ، هر آنچه را که باید با آن ارتباط برقرار کنیم ، مشاهده کنیم و در حال تغییر مقادیر است. پایگاه داده.

تراویس: اگر می خواهید به برخی از برچسب ها اجازه دهید از طریق پایگاه داده تغییر کنند ، می توانیم ببینیم که تغییر در پایگاه داده اتفاق می افتد و در PLC بارگیری می شود. این بخشی از همگام سازی است که ماژول SQL Bridge با پایگاه داده PLC انجام می دهد. و دوباره ، من یک حالت را به شما نشان می دهم که در آن ما واقعاً این اتفاق می افتد. بنابراین یک مورد رایج که اتفاق می افتد این است که آنها دوست دارند این اطلاعات را در یک صفحه وب قرار دهند ، یک صفحه وب ساده HTML خارج از Ignition. مطمئناً با احتراق ، برنامه وب آن ، کلاینت های راه اندازی شده در وب ، به راحتی می توان آن مشتریان را به دست مردم گرفت ، اما ممکن است برای دسترسی به این داده ها به این برنامه های شخص ثالث نیاز داشته باشیم.

تراویس: بسیار خوب ، و آخرین مثال در اینجا قبل از بررسی یک مثال واقعی از پیکربندی Ignition ، ETL: Extract، transfer، load tool است. ما می بینیم که بسیاری از مشتریان از ماژول SQL Bridge در ذخیره سازی داده ها استفاده می کنند و ما می توانیم این موارد را در زمانبندی ها یا تایمرها یا در رویدادهای مختلف اجرا کنیم. و هنگامی که ... به طور خاص ، ما می توانیم داده ها را از سیستم های مختلف جمع آوری کنیم ، می توانیم آنها را تجزیه کنیم ، در پایگاه های داده مختلف قرار دهیم ، می توانیم آنها را در قالب مناسب قرار دهیم ، آنها را در قالب مناسب ترسیم کنیم ، و مقادیر را در PLC در صورت نیاز. ما می توانیم از رویه های فروشگاه برای انجام انواع مختلف عملکردها استفاده کنیم ، خواه تجزیه واقعی یک فایل در صورت نیاز باشد.

تراویس: اما این منطق را در Ignition ساده تر می کند ، جایی که شما از اسکریپت نویسی بسیار کمتری استفاده می کنید ، بخواهید آن را ساده نگه دارید. باز هم ، ما نمی خواهیم از اسکریپت نویسی با ماژول SQL Bridge استفاده کنیم. این هدف نیست. این بسیار ابزاری است که هرکسی به آن دسترسی پیدا می کند و می بیند که چگونه پیکربندی شده است. بنابراین بیایید به مثالی در اینجا بپردازیم که چگونه می توانیم این موارد را در Ignition پیکربندی کنیم. و من متوجه شدم که چند دقیقه وقت خواهم گذاشت زیرا ماژول SQL Bridge ممکن است برای بسیاری از شما در اینجا کاملاً جدید باشد و احتمالاً هرگز ... شاید هرگز آن را ندیده اید یا نمی بینید حتی می دانید که می توان از آن برای برخی از این سناریوهای مختلف استفاده کرد.

تراویس: بنابراین وقتی ماژول SQL Bridge را در طراح Ignition نصب می کنید ، ناحیه ای به نام گروه های تراکنش دریافت می کنید و این گروه هایی هستند که می توانند منطق انتقال داده ها بین PLC و پایگاه داده را انجام دهند. ما می توانیم تعیین کنیم که جریان داده ها چگونه خواهد بود. اگر راست کلیک کنم چهار نوع گروه در Ignition وجود دارد. یک گروه استاندارد وجود دارد که ما می توانیم کارهای مختلف زیادی انجام دهیم. این گروه بسیار انعطاف پذیر است. یک گروه داده بلوک وجود دارد که می توانیم با بلوک های داده برخورد کنیم ، بنابراین به جای برخورد با یک سطر ، می توانیم با چندین سطر و چند ستون برخورد کنیم.

تراویس: ما یک گروه تاریخی داریم اچ ام ای که برای ثبت اولیه تاریخ ، بر اساس رویداد یا هر چیزی که ممکن است باشد ، و یک گروه رویه ذخیره شده که می توان مقادیر ورودی ها را ترسیم کرد

d خروجی به یک روش ذخیره شده این چهار موردی است که ما در اینجا با آنها سر و کار داریم. بنابراین ، اگر به یکی از این گروه ها نگاه کنم ، به عنوان مثال ، اگر به گروه استاندارد نگاه کنم ، این دستور را بارگذاری دستور غذا می نامم ، زیرا ما نمونه بارگیری دستور را انجام می دهیم. اما در سمت راست اینجا ، اینها پیکربندی آن است. در برگه عمل ، می توانیم یک گروه را با یک تایمر یا یک برنامه اجرا کنیم ، و برنامه ای که می توانیم کارهایی مانند من می خواهم 8:00 صبح و 9:00 صبح یا من می خواهم از 8:00 صبح تا 11:00 اجرا کنم را انجام دهیم. AM ، و با نرخ خاصی در بین آن ، ما واقعاً می توانیم بر اساس زمان برنامه خود تعیین کنیم که می خواهیم چه چیزی باشد.

تراویس: و اگر می خواهیم محرک ها را انجام دهیم ، خرید اچ ام ای دلتا یک برگه ماشه در اینجا وجود دارد که ما قصد داریم به آن بپردازیم ، و بنابراین چگونه می توانیم کارهایی را بر اساس این رویدادها انجام دهیم که در مقابل زمان اتفاق می افتد. و پیکربندی زیادی در اینجا ، اما در نهایت ، ما می توانیم پیکربندی کنیم که به کدام پایگاه داده می خواهیم برویم و جریان داده ها ، حالت ، PLC به پایگاه داده ، پایگاه داده به PLC یا دو جهته ، اینها حالت هایی هستند که ما با آنها سروکار داریم با. در قسمت میانی اینجا می توانیم همه برچسب های خود را وارد کنیم و می توانیم آنها را ورودی یا خروجی قرار دهیم. ما همچنین می توانیم مواردی را که در اینجا محاسبه می شوند انجام دهیم. در واقع می توانیم از آن استفاده کنیم ... و اگر من یک عبارت را در اینجا انجام دهم ، توابع Ignition کارهایی را که باید در محاسبات انجام دهیم تعیین می کند و ما می توانیم این مقادیر را به راحتی به پایگاه داده ها بیاوریم یا آنها را به PLC برگردانیم. بنابراین همه این موارد را می توان به راحتی به عنوان ورودی و خروجی در پایگاه داده یا ورودی و خروجی در PLC ترسیم کرد. این واقعاً همان چیزی است که ما در اینجا با آن سر و کار داریم.

تراویس: بنابراین ما در مورد یک مثال دستور العمل ساده صحبت می کنیم. آنچه در پایگاه داده خود دارم ، اجازه دهید به ابزارها ، پایگاه داده مراجعه کنم ، من قبلاً جدولی را در پایگاه داده به نام دستورات پیکربندی کرده ام. و من در حال حاضر ، سه دستور العمل متفاوت با این نام دارم ، این پنج نکته تعیین شده دارد. در اینجا یک ، دو ، سه ، چهار و پنج نوع داده مختلف وجود دارد. این دستور العمل های من است که در آنجا با آنها سروکار دارم. باشه؟ بنابراین با این پنج دستور غذا ، می خواهیم بتوانیم برخی از این مقادیر را گرفته و آنها را در PLC بارگذاری کنیم. بنابراین من چند برچسب در اینجا دارم. من یک نام دستور دارم و نقطه یک ، دو ، سه ، چهار و پنج را تعیین می کنم. بنابراین تنها کاری که باید انجام دهم این است که این برچسب ها را بردارم و آنها را به گروه معاملات بکشم. اکنون من مواردی را دارم که می توانند ورودی یا خروجی باشند. قبل از انجام هر کار دیگری ، می خواهم به سمت راست بروم و می خواهم بگویم که می خواهم از پایگاه داده به PLC بروم. بنابراین من به آن سمت می روم ، بنابراین می توانیم مقادیر را به PLC بارگذاری کنیم.

تراویس: من از جدول دستور العمل های موجود در پایگاه داده می روم و به سادگی انتخاب می کنم ، زیرا از پایگاه داده به PLC می روم ، ردیفی را که نام ، نام دستور غذا در آن قرار دارد انتخاب می کنم. برابر با برچسب نام دستور است. بنابراین وقتی این برچسب اینجا می شود ، نام دستور تغییر می کند ، وقتی نام را تغییر می دهم به این معنی که من یک دستور دیگر را بارگیری می کنم ، می رویم دستور را از پایگاه داده گرفته و مقادیر را به آن پنج تگ ارسال می کنیم ، خوب ؟ بنابراین می رود و رکوردی را که این نام با آن مطابقت دارد به دست می آورد. اگر می خواهید به جای آن شناسه دستور غذا را انجام دهید ، می توانید هر کدام را انجام دهید ، مهم نیست. بنابراین این اولین پیکربندی در اینجا است ، ما فقط برچسب هایی را که باید بارگذاری کنیم از جدول دستورها ، پایگاه داده به PLC برمی داریم. حالا ما هنوز کارمان را تمام نکرده ایم چون نمی خواهم هر ثانیه این اتفاق بیفتد. من می خواهم این تنها زمانی اتفاق بیفتد که نام دستور غذا تغییر کند. بنابراین من هر ثانیه گروه را اداره خواهم کرد ، اما این گروه فعال خواهد شد.

تراویس: ماشه یا یک مورد واحد است که می توانیم به یک مقدار نگاه کنیم یا هر مقدار دیگری را تغییر دهیم. بنابراین اگر بتوانم به دنبال تغییر همه برچسب ها یا مجموعه ای از برچسب های سفارشی باشم ، فقط به دنبال نام دستور هستم ، وقتی این برچسب تغییر کرد ، این گروه را اجرا می کند و مقادیر را به PLC ارسال می کند. در پایین اینجا ، می بینید که می توانم در مورد موفقیت یا شکست ، دست دادن بنویسم. بنابراین اگر مجبور بودم برای PLC بنویسم که درست کار کرده است ، می توانم آن را با یک برچسب دیگر انجام دهم ، یا اگر خراب نشد ، می توانم آن را در یک برچسب دیگر نیز بنویسم. اینجا را بسیار بسیار ساده نگه دارید. خوب ، من پیکربندی را انجام دادم. نکته آخر این است که هر یک از این برچسب ها باید در ستون سمت راست پایگاه داده نقشه برداری شوند.

تراویس: بنابراین من نام دستور را در ستون نام دستور و سپس SP1 قرار خواهم داد ، این در حال حاضر در پایگاه داده مناسب SP1 ، 2 ، 3 ، 4 و 5 ترسیم شده است. بنابراین اینها خروجی هایی هستند که مطالبی را از پایگاه داده در PLC یادداشت می کنند. در واقع ، در واقع ، نام ، من در واقع می توانم این را فقط برای خواندن بسازم ، زیرا فقط برای تعیین اینکه از چه دستور غذا اطلاعات را دریافت کنید ، استفاده می شود. بنابراین به هر طریقی که بخواهید آن را اجرا کنید ، ما می توانیم.

تراویس: حالا من می روم و این گروه را راه اندازی می کنم و پروژه ام را ذخیره می کنم. و گروه در حال اجرا است بنابراین چیزی برای بارگیری اچ ام ای وجود ندارد زیرا ما برچسب نام دستور را تغییر نداده ایم. بنابراین توجه کنید که وقتی وارد اینجا می شوم و می گویم ، من دستور AAA می خواهم و Enter را فشار می دهم ، می رود و دستور AAA را از پایگاه داده می گیرد و می بینید که SP1 ، g

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 153
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 201
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 732
  • بازدید ماه : 362
  • بازدید سال : 1988
  • بازدید کلی : 5594
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی